Klachten en Geschillen

Welkom bij Sansa Gifts and More! Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en een geweldige ervaring te creëren met gepersonaliseerde geschenken. Mocht er onverhoopt toch iets misgaan, dan horen wij dat graag van u.

Onze klachtenverwerking is gericht op het snel en adequaat oplossen van eventuele problemen. Wij nemen elke klacht serieus en streven ernaar om deze binnen de kortst mogelijke tijd op te lossen.

"Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@sansa-gifts-and-more.nl.. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. 

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Heeft u een klacht of geschil?

Neem dan direct contact met ons op, zodat we dit samen kunnen oplossen.